Звіт

 

завідуючої Житлівської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів філії Кремінської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів №1

 

Тетяни Василівни Мазур

 

 

 

за 2016 – 2017 н.р.

Доброго дня!

Шановна громадо, батьки, учителі-колеги, працівники школи. Сьогодні я буду вести розмову про наших учнів учителів, батьків, і звичайно, про завідувача філії.

Закінчився черговий навчальний рік. Сьогодні ми зібралися, щоб підбити деякі підсумки роботи колективу школи, оцінити діяльність завідувача філії на посаді протягом 2016/17 н.р.

Як завідувач школи у своїй діяльності протягом звітного періоду я керувалась Статутом школи, Правилами внутрішнього трудового розпорядку, посадовими обов'язками завідувача філії, законодавством України, іншими нормативними актами, що регламентують роботу керівника загальноосвітнього навчального закладу.

1.Загальні відомості про навчальний заклад:

Заклад намагається створити умови для роботи і навчання, відремонтувати та довести до норм та вимог сьогодення навчальні кабінети, оснастити школу новим сучасним обладнанням.

Кожен рік виконуються капітальні та косметичні ремонти, є висновки державної санітарно - епідеміологічної служби про відповідність приміщень вимогам санітарних норм і правил, дозвіл пожежної частини, протоколи замірів опори ізоляції електромережі.

У приміщенні школи 10 кабінетів:

Забезпеченість закладу меблями 100%, але деяка потребує оновлення, зокрема учнівські стільці, деякі парти. Потребують оновлення меблі в музеї.

В школі є їдальня, клас з імпровізованою актовою залою, бібліотека, спортивні майданчики, футбольне поле, музей.

1.Фінансово-господарська діяльність

Будівля школи прийнята в експлуатацію 1947 року. Але, незважаючи на її вік і зношеність, адміністрація школи разом із колективом вчителів та батьків постійно працює над удосконаленням матеріально-технічної бази, підтриманню її в робочому стані. Фінансування потреб школи проводиться централізованою бухгалтерією відділу освіти Кремінського РДА. Бухгалтерія вчасно приплачувала за спожиту школою електроенергію. Завдяки злагодженості відповідальних за економію працівників, школа не виходить за ліміти спожитих енергоносіїв.

Проте система опалення знаходиться в такому стані й потребує негайного капітального ремонту. Це вимагає величезних коштів, яких немає у бюджеті району. Не в найкращому стані й електромережа.

Працівниками бухгалтерії шкіл планово проводиться інвентаризація майна. Зауважень щодо забезпечення його збереження та оприбуткування немає. Завжди вчасно готується звітна документація, матеріали списуються або оприбутковуються.

Адміністрацією школи приділяється достатньо уваги естетичному вигляду навчального закладу. Коридори школи поступово поповнюються новими  стендами, активно проводиться робота з озеленення класних кімнат. Подвір'я школи завжди прибране, доглянуте. На квітниках щороку висаджуються квіти, своєчасно обрізаються дерева, кущі. Огорожа завжди пофарбована, бордюри побілені. Обслуговуючим персоналом проводиться скошування трави на газонах, винесення і періодичне вивезення сміття з території школи.

Останнім часом у районі виникла проблема оптимізації мережі навчальних закладів у зв'язку з катастрофічним зменшенням кількості учнів у школах протягом останніх років. При цьому фінансування освіти здійснюється за формульними розрахунками на одного учня. При цьому коштів на утримання всіх закладів району на 2016-2017 фінансовий рік не вистачає, навіть на захищені статті.

Про видатки в цьому році на ремонти приміщень шкіл, ліквідацію аварійних ситуацій, закупівлю матеріалів та обладнання ніхто не говорить — їх просто немає. Фінансова криза теж відіграє тут роль — ціни на матеріали різко підскочили. Тому повноцінна підготовка нашої школи до нового навчального року стає проблематичною через брак коштів. Адміністрація школи намагатиметься використати для цього всі можливі резерви, спонсорські та позабюджетні кошти, але їх недостатньо для такого обсягу робіт.

2.Залучення додаткових джерел фінансування навчального закладу та їх раціональне використання

за рахунок бюджету 2016-2017н.р.- бюджетні кошти не виділялись.

за рахунок батьківських коштів 2016-2017н.р.:

№ 1. Олімпіади

Назва предмету

Сума , грн

1

Математика

18-00

2

Історія

14-00

3

Українська мова

18-00

4

Хімія

24-00

5

Хімія

14-00

6

Біологія

14-00

7

Біологія

14-00

8

Географія

18-00

9

Соняшник

21-00

 

Підсумок

155

Підписка – 372,37 грн

№ 2. Самоврядування

Назва

Сума , грн

1

Тичинки  для маків

14-00

2

Атласна стрічка

20-00

 

Підсумок

34

№3. Ремонтні роботи

Назва

Сума , грн

1

Ремонт ел. плити «Мечта» (регулятор)

80-00

2

Виделка

10-00

3

Розетка (30.00+2*47.00)

124-00

4

Ізоляція

15-00

5

Лампа (10*6.00)

60-00

6

Світлодіодна лампа (2*80.00)

160-00

7

Батарейка  (3*5.00)

15-00

8

Віник (2*35)

70-00

9

Віник (3*30)

90

10

Білизна (1,7л.*1шт.)

14-00

11

Білизна ( 1л.)

5-00

12

Утеплювач (6м.*10.00)

60-00

13

Скоч (1*10.00)

10-00

14

Папка паперова (10*1.99)

19-90

15

Папір(76.90*3)

230-70

16

Канцтовари

156-40

17

Крис. Смерть (15+14+15)

44-00

18

Перевірка сигналізації

183-00

19

Акт димоходу

300-00

20

Рамки

213-00

21

Канцтовари

156-40

22

Чорнила

170-00

23

Картон для архівації

100-00

24

Плівка для архівації

15-00

25

Болти

8-25

26

Саморізи

76-00

27

Гвинти мебельні

34-00

28

Гайка

4-00

29

Рукавиці

27-00

30

Вапно 5 кг. (2*25.00)

50-00

31

Вапно 2 кг. (3*13.00)

39-00

32

Матеріал для костюмів

269-00

33

Клей обойний

20-00

34

Карниз потолочний (3*36)

108-00

35

Папір для оклейки вікон (21*2.61)

54-81

 

Підсумок

2991,46

Інтернет

№4. Поповнення Інтертелекому

Дата

Сума, грн

1

10.16

204-00

2

01.17

204-00

 

Підсумок

408.00

 

 

 

№5. Поповнення інтернету Канцлер

Дата

Сума, грн

1

Проведення

1841.00

2

 

150.00

3

 

150.00

Підсумок

 

2141.00

Всього коштів здано:5960

Всього витрачено:    5729,46

Залишок:                      230,54

 

Для підтримки позитивного іміджу школи необхідно вирішити ще декілька питань:

капітального ремонту потребують системи водопостачання, опалення, каналізації та електромережі, підлоги, дитячі туалети;

- потребують капітального ремонту також міста загального користування. В 2017-2018н.р. планується зробити:

- заміна вікон на пластикові;

- зовнішнє утеплення приміщення школи.

Щороку проводиться косметичний ремонт рекреацій, навчальних кабінетів.

3. Кадрове забезпечення навчального закладу:

Кадрова політика середньої загальноосвітньої школи будується з урахуванням підвищених професійних вимог до вчителя, що обумовлюється інтенсивністю оновлення, модернізацією всіх компонентів освітнього процесу на всіх ступенях системи освіти і набуває значної актуальності Сучасний загальноосвітній навчальний заклад потребує вчителя - психолога, вчителя - технолога, вчителя - дослідника, який повинен вміти творчо розв'язувати професійні проблеми.

Назріло питання формування педагогічних кадрів нового типу.

Таким чином, серед задач кадрової політики закладу можна визначити наступні:

-активізацію та якісне перетворення інноваційної здатності педагогічного персоналу;

-дбайливе ставлення до старшого покоління вчителів, підтримку їхньої

професійної активності;

-добір вчителів повинен здійснювався відповідно до розроблених

кваліфікаційних вимог; - впровадження в навчальний процес нових принципів і методів навчання.

На початок 2016-2017н.р. до роботи приступили 10 педпрацівників, що складає 100% від потреби. Всі вчителі мають відповідну фахову освіту.

Якісний склад учителів за віком

Кількість педагогічних працівників

 

 

 

 

К-ть вчителів

Стаж роботи

Кваліфікаційна категорія

 

До ЗО - ти років

-

-

-

 

31-40 років

1

8

ІІ категорія

 

41 - 50 років

5

19 - 29

І категорія(4), вища(1).

 

51-55 років

-

-

-

 

Понад 55 -

6

34 - 47

вища(6)

 

 

 

ст. вчит - 3

років

 

 

 

 

Навчально-виховний процес 100% забезпечено фахівцями, які мають повну вищу педагогічну освіту і володіють державною мовою.

Підвищенню рівня професійної компетентності вчителів сприяє атестація педагогічних кадрів. Атестація педпрацівників проводиться за Типовим положенням про атестацію, відповідно до Законів України «Про освіту» та «Про загальну середню освіту».

Атестація педагогічних працівників проводиться з метою: -встановлення їх кваліфікаційної категорії відповідно до рівня ділової кваліфікації, стажу педагогічної роботи та результатів педагогічної діяльності;

-активізації їх професійної діяльності, стимулювання до професійного самовдосконалення, безперервної фахової освіти, підвищення рівня компетентності, майстерності та ефективності роботи.

Атестація здійснюється за планом. Під час проведення атестації не допускаються порушення щодо дотримання Положення про атестацію.

Не мають місця випадки зниження в ході атестації кваліфікаційної категорії чи позбавлення педагогічного звання. Безконфліктність організації і проведення атестації забезпечується доброзичливими взаєминами між педагогами, які атестуються, та членами атестаційної комісії, готовністю їх до конструктивної та результативної роботи, відкритістю планування та дотримання норм і правил проходження атестації, залучення до атестації широких кіл громадськості.

Закономірним у ході атестації педагогічних працівників є підвищення їх кваліфікації, що простежується протягом п'яти років.

Значна увага приділяється комп'ютерній грамотності вчителів.

Якість комп'ютерної освіти педагогічних працівників є постійною турботою керівництва школи.

Пріоритетними напрямами системи підвищення професійної компетентності педагогічних працівників є:

-          формування ключових компетентностей;

-           моніторинг якості освітньої діяльності;

-          самоосвітня діяльність педагога;

-          залучення педагогічних кадрів до дослідної роботи.

Однією з форм підвищення кваліфікації є курсова перепідготовка, яка відбувається планово з урахуванням побажань педагогічних працівників щодо змісту, форм та методів проходження курсів.

Поряд з курсовою перепідготовкою широко застосовуються можливості самоосвітньої діяльності. Кожен педагог займається самоосвітою згідно з індивідуальним планом підвищення кваліфікації, який включає у себе опрацювання після курсового завдання. У системі методичної роботи є заходи, що сприяють підвищенню кваліфікації: конференції, семінари, консиліуми, педагогічні ради.

Курсова перепідготовка поєднується з методичною роботою на різних рівнях та із самоосвітою. Новою формою курсової перепідготовки стало дистанційне навчання.

4.Медичне обслуговування учнів у навчальному закладі:

Головним завданням сучасного навчального закладу є підтримка й поліпшення здоров’я дітей. Курс «Основи здоров’я» сприяє активному використанню учнями основних методів і засобів формування здорового способу життя, збереження та зміцнення фізичної, соціальної й духовної складових здоров’я.

Медичне обслуговування здійснюється кваліфікованими медпрацівниками: лікарем - педіатром, сільським фельдшером. Школа повністю забезпечена необхідними медикаментами.

Для попередження та виявлення захворювань протягом навчального року проводиться медичне обстеження учнів.

У 2016-2017н.р. оглянуто 39 учнів -100%, отримали довідку - всі учні школи. Виділена підготовча група з фізичного виховання - 36чол.,та основна група - 3 чол.

Рекомендації на 2017-2018н.р.:

Своєчасно доводити до відома батьків інформацію про стан здоров'я дитини, про необхідність проведення обстежень, щеплень, ФОГ.

Забезпечити 100% надання довідок 086-1/0 на 01.09.2015р.

Вчителям фізичного виховання більше уваги приділяти проведенню вправ по корекції постави, дихання.

Класним керівникам провести бесіди з батьками про необхідність дотримання правильного режиму харчування (гарячого), режиму дня, своєчасного проведення тесту і ФОГ для раннього виявлення туберкульозу.

5.0рганізація харчування учнів у навчальному закладі:

З метою чіткої організації режиму дня, який відповідає віковим нормам учнів, збереження здоров’я й попередження харчових та інфекційних захворювань, у школі організовано гаряче харчування учнів 1-9-х класів та продаж булочок на великій перерві. Всі учні початкових класів та бажаючі із 5-9 кл. охоплені гарячим харчуванням.

Суворо виконуються всі необхідні умови санітарного контролю за термінами й умовами зберігання та реалізації продуктів, дотримується питний режим.

Основна маса учнів харчується під час перерв після другого та третього уроків. Столи накривають за спеціальним графіком. Учні перебувають у їдальні в супроводі вчителів.

Ретельно слід кується за санітарним станом приміщень їдальні, різноманітністю страв, дотриманням циклічного меню, виконують усі вимоги санітарно - епідеміологічної служби. Меню вивішено на видному місці в обідній залі, у ньому зазначено найменування страв, вихід продуктів, їх ціна. Випадків порушень термінів реалізації продуктів не було. Усе обладнання харчоблоку знаходиться в робочому стані. Усі ємності й інвентар промарковані. Санітарний режим на харчоблоці не порушується. Роботу харчоблоку систематично перевіряє санстанція.

В шкільній їдальні продовжується безкоштовне харчування дітей пільгових категорій.

6.Стан охорони праці та безпеки життєдіяльності.

У 2016-2017 навчальному році безпечне проведення навчально-виховного процесу здійснювалось згідно Положенням про організацію роботи з охорони праці.

Учні та вчителі навчального закладу дотримуються вступного інструктажу з безпеки життєдіяльності з учнями та інструкцій з охорони праці для вчителів,

Адміністрацією закладу в період 2016-2017 навчального року були призначені комісії з контролю за безпечною експлуатацією приміщень та будівлі, а також роботи електричних пристроїв (робота електроприладів в їдальні, персональної та оргтехніки).

Згідно зі статтею 17 Закону України «Про охорону праці» та статтею 169 Кодексу Законів про Працю усі працівники закладу проходять попередній і періодичний медичний огляд.

З метою організації розробки комплексного плану в школі видаються накази адміністрації, якими призначається відповідальна особа з охорони праці, пожарної безпеки та електрогосподарства.

Для школи у листопаді 2016 року були придбані медикаменти згідно з наказом Міністерства охорони здоров'я України.

Перед початком навчального року комісією були проведені випробування спортобладнання, стан споруд на спортивних майданчиках, справність кріплення воріт, а також всієї огорожі навколо території.

Будівля школи та приміщення закладу, забезпечені первинними засобами пожежогасіння: вогнегасниками, пожежним інвентарем (пожежними щитами та стендами, пожежними відрами, ящиками з піском тощо), пожежним знаряддям (пожежними ломами, баграми, сокирами). Усі вогнегасники перезаряджені, пройшли технічне обслуговування на що маються акти, та розміщені у легкодоступних місцях, які унеможливлюють їх пошкодження. В цьому році ми отримали 4 нові вогнегасники.

По всій школі розміщені плани евакуації у разі небезпеки чи аварії. Не менше ніж раз на рік, проводяться тренування евакуації під час проведення Дня цивільного захисту.

Згідно санітарних, пожежних норм і правил, школою отримані Паспорти готовності школи до нового навчального року.

Особлива увага у закладі приділяється заходам, щодо запобіганням нещасним випадкам на виробництві.

У разі нещасного випадку, у школі своєчасно проводиться його розслідування. В цьому році нещасних випадків не було.

На 2017-2018 навчальний рік плануються заходи:

-          оформлення акта підготовки школи до нового навчального року;

-           проведення інструктажів серед працівників та технічного персоналу;

-           провести обстеження стану енергогосподарства школи;

-         оформити відповідні накази з охорони праці, техніки безпеки, пожежної безпеки, безпеки дорожнього руху;

-   провести заняття серед педагогічного і технічного колективу н.з. на тему «Профілактика побутового травматизму»;

-   провести інструктаж щодо заборони використання електроопалювальних приладів;

- регулярно проводити інструктажі з техніки безпеки та пожежної безпеки серед педагогічного й технічного персоналу.

Робота з охорони праці, безпеки життєдіяльності, виробничої санітарії, профілактики травматизму дітей у побуті та під час навчально-виховного процесу визначається в діяльності педколективу як одне з пріоритетних завдань і проводиться відповідно до Законів України «Про охорону праці», «Про дорожній рух», «Про пожежну безпеку», Державних санітарних правил і норм улаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організацій навчально-виховного процесу й інших численних нормативних актів, які регламентують роботу школи з цих питань. Стан цієї роботи знаходиться під постійним контролем адміністрації школи. Наказом по школі призначається відповідальний за організацію роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності в закладі, створено службу з охорони праці, сплановані відповідні заходи.

На початку навчального року, напередодні канікул і святкових днів проводяться інструктажі з безпеки життєдіяльності серед учнів, відпрацьована програма вступного інструктажу. Регулярно мають місце цільові інструктажі з учнями перед екскурсіями, походами, спортивними змаганнями.

У школі є необхідні журнали з реєстрації всіх видів інструктажів з питань охорони праці. Кожна класна кімната, кабінет, майстерня має необхідний перелік документації з питань безпеки життєдіяльності. Кожним вчителем-предметником проводились інструктажі перед виконанням завдання лабораторної або практичної роботи, згідно видів діяльності на уроках праці, фізкультури, про що робилися відповідні записи в класних журналах. Питання щодо запобігання дитячого травматизму розглядалися на педраді, нарадах при директорові; нарадах класних керівників, батьківських зборах. Протягом навчального року шкільною медсестрою проводилися профілактичні бесіди, інша робота, щодо зменшення захворюваності учнів на педикульоз, шкіряні хвороби.

Вивчаючи стан травматизму серед учнів, можна відмітити, що в навчальному закладі проводиться належна робота щодо попередження нещасних випадків, створення безпечних умов навчання. Разом із тим є випадки травматизму дітей на уроках фізкультури, перервах. У школі розроблено низку заходів щодо попередження травматизму учнів, ведеться відповідна робота з учителями. Причини виникнення травм з'ясовуються, аналізуються, відповідно до цього складаються акти та проводяться профілактичні заходи.

7.Навчально — виховна робота у навчальному закладі: «Житлівськая загальноосвітня школа І-ІІ ступенів» функціонує на підставі Закону України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», Положення про загальноосвітній навчальний заклад, Статуту школи.

Всі діти шкільного віку, які проживають у мікрорайоні школи охоплені навчанням.

Школа працює над проблемою - «Розвиток творчих здібностей учнів шляхом упровадження активних форм роботи в прогресі навчання та виховання» особлива увага була звернена на те, щоб забезпечити рівний доступ для здобуття якісної' освіти відповідно до вимог Держстандарту та згідно з основними завданнями Концепції виховання дітей та молоді у національній системі освіти - виховання свідомого громадянина України, патріота рідного краю: • у 2016 - 2017 н. р. діяльність педагогічного колективу була орієнтована на виконання чинного законодавства України в галузі освіти;

забезпечена позитивна динаміка рівня навчальних досягнень. Відсоток успішності у цьому році 100% , в минулому -100%,  а якість знань в минулому році- 39,4%;, а в цьому - ____

Однією з ефективних форм роботи в школі є проведення предметних тижнів, які готують вчителі-предметники разом з учнями. З метою самореалізації особистості вчителів та учнів в освітньому просторі школи; сприяння росту професіоналізму вчителів та створення ситуації успіху для учнів; підвищення мотивації навчальної діяльності та можливість продуктивної творчої роботи учасників навчально-виховного процесу, протягом 2016-2017 навчального року були організовані та проведені предметні методичні тижні, а саме:

-          тиждень Правил дорожнього руху,

-          тиждень «Спорт! Спорт! Спорт!»

-          тиждень ПДР «Знай та вивчай правила дорожнього руху»

-          тиждень рідної мови «О мово, музико, калино – бальзам цілющої душі»,

-          тиждень хімії та біології,

-     тиждень Протипожежної безпеки,

-          тиждень Цивільного захисту,

Завдання кожного предметного тижня - глибше пізнати той чи інший предмет, відкрити для школярів нові його грані.

Функції предметних тижнів:

-   організаційна - тижні дозволяють внести цікаві заходи та інноваційні

технології до навчально-виховного процесу, вдосконалити організаційні якості вчителів та розвивати організаційні здібності учнів;

-діагностична - можливість отримувати інформацію про динаміку професійного рівня вчителів та особистісний розвиток учнів;

-          моделююча - під час планування тижнів розробляється принципово нові форми навчально-пізнавальної діяльності учнів;

-          пропагандистська - зміст тижнів спрямований на інформування учнів про досягнення науки та техніки, виконання перспективних завдань програми розвитку школи.

Для забезпечення зайнятості учнів в позаурочний час у школі було організовано роботу гуртків за різними напрямками діяльності:

-          «Юний журналіст»;

-          Самоврядування;

-          «Юні екскурсоводи».

Але в навчальній роботі є і певні недоліки, а саме:

-    недостатня робота ведеться по підготовці учнів до участі в відбіркових

турах предметних олімпіад, як наслідок наші учні займають 5-6 місці з 12 учасників;

необхідно активізувати форми роботи предметних гуртків з метою зацікавленості учнів до предметів;

-   створити наукове шкільне товариство та проводити більш активну

науково-дослідницьку роботу;

-  всім вчителям-предметникам активізувати роботу з дітьми, які мають

високий рівень знань з метою розвитку їх інтелектуальних можливостей;

-          поновити матеріально-технічну базу навчальних кабінетів.

8. Організація виховної роботи в школі.

Організація виховної роботи у 2016-2017н.р здійснювалася відповідно до вимог законів України: «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про охорону дитинства», «Про позашкільну освіту», наказу міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 31.10,2011 року №1243 «Про основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України», Листа МОЛ молоді і спорту 1/9-595від 23.08.2012 року «Про деякі питання організації виховної роботи». Був розроблений план виховних заходів з учнями 2-9 класів на основі річного плану школи.

Виховна діяльність в школі, як цілісна система складається із діяльності дорослих (адміністративно-педагогічна функція, рада школи, батьківський комітет, МО класних керівників) та із діяльності учнів .

Класними керівниками були складені виховні плани роботи, які відповідають виховній темі школи: «Формування національної свідомості учнів, рис загальнолюдської моралі».

Виконання завдань і реалізація основних принципів виховної роботи Протягом навчального року здійснювалася за основними напрямками:

1.    Військово-патріотичне виховання

2.     Морально-правове та превентивне виховання.

3.     Громадянське виховання.

4.     Екологічне виховання

5.    Художньо-естетичне виховання

6.     Родинно-сімейне виховання

7.    Трудове виховання

8.     Формування здорового способу життя

9.     Сприяння творчому розвитку особистості

В основну діяльність школи покладено принцип гуманізму, демократизму, незалежності від політичних, громадських та релігійних організацій, поєднання загальнолюдського і національного взаємозв'язку, розумового, морального, фізичного і естетичного виховання науковості, диференціації, індивідуалізації, змісту і форм освіти, розвиваючого характеру навчання.

Виховна робота школи була спрямована на вирішення таких завдань:

-          створення умов для розвитку і самореалізації інноваційної особистості;

-          виявлення та подальша робота з творчо обдарованими учнями школи;

-   профілактика та попередження, злочинності та правопорушень серед

неповнолітніх;

-   втілення концепції естетичного, громадянського та військово-

патріотичного виховання підростаючого покоління;

-          формування в учнів поняття і компетенції здорового способу життя.

Так були проведені слідуючі заходи:

-       перший дзвоник «Синьоокий вересень, здраствуй»;

-       Виставка квітів та композицій «Барви рідного краю»;

-       День звільнення Кремінщини та партизанськоїх слави

-       «Учителю, низький тобі уклін»

-       День захисника України;

-       Осінній бал

-       День вшанування жертв голодомору

-       «СНІД, як наслідок наркоманії»;

-       Андріївські вечорниці;

-       «Миколай до нас у гості прийшов»;

-       Новорічні свята;

-       Урочиста лінійка присвячена пам’яті героїв Крут;

-       «Шляхами подвигів і слави»;

-       Екскурсії до музею Гончарова;

-       Різдвяні свята;

-       День Соборності;

-       День Святого Валентина;

-       Стрітення;

-       День рідної мови;

-       Свято до 8 березня;

-       Усний журнал до роковин Т.Г. Шевченка « Я жити хочу, я люблю…»;

-       Свято зустрічі птахів;

-       «Чорнобильські дзвони»;

-       «Славимо Великдень»

-       «Вахта памяті»;

-       Спортивно-розважальна гра «Поклик джунглів»

-       День Вишиванки ;

-       Свято останнього дзвоника

Екологічне виховання (ціннісне ставлення особистості до природи) - проведення заходів, спрямованих на виконання Концепції екологічного виховання.

Організація роботи щодо участі в екологічних акціях:

-          «Чисте місто»;

-          «Чисте подвір'я»;

-          «Годівничка»;

-          «Від серця до серця»,

-          «Математичний»

-          «Квітка пам’яті» та ін.

Проблеми та недоліки в організації виховної роботи

1.     Однією зі складних проблем сучасної школи є наявність правопорушень серед підлітків та дітей. Тому необхідно більше приділити цьому питанню увагу, здійснювати контроль за відвідуванням учнями школи, систематично проводити цикл бесід на правову тематику з учнями та батьками, систематично залучати учнів до роботи комітетів органів самоврядування, аналізувати мікроклімат в класних колективах.

2.     Пошук і цілеспрямований вияв обдарованих дітей.

3.               Посилення контролю щодо питання дитячого травматизму. Систематично проводити наради - інструктажі класних керівників про роботу щодо попередження дитячого травматизму.

Шляхи розвитку виховної роботи на наступний рік спрямовані на усунення причин вказаних недоліків

Аналізуючи виховну діяльність дитячого самоврядування, з урахуванням особливості учнівського колективу, колективу вчителів та класних керівників спрямувати виховну роботу на наступний навчальний рік так щоб:

1.   Створити умови для розвитку педагогічної ініціативи, підвищення

фахової майстерності педагогічних працівників;

2.    Створити умови для формування фізично і психічно здорової дитини;

3.    Створити умови для реалізації здібностей обдарованих дітей;

4.    Застосування новітніх педагогічних технологій;

5. Впроваджувати можливості мережі Інтернет для підвищення рівня

навчання та виховання;

6. Забезпечити соціальний захист учасників навчально-виховного процесу,

дотримання правил безпеки життєдіяльності, охорони здоров'я і життя

дітей та підлітків, педагогічних працівників,

6.           Залучати дітей девіантної поведінки до роботи школи в системі

самоврядування;

7.       Модернізувати матеріальну базу школи.

8.       Продовжувати пошукову та музейну роботу в школі і районі.

9.Профорієнтаційна робота

Професійна підготовка молоді починається ще в шкільні роки. Завдання школи — підготувати підростаюче покоління до свідомого вибору професії. Профорієнтаційна робота в закладі проводиться під час навчально-виховного процесу: виховання трудових навичок у школярів під час прибирання території, розширення знань про професії на уроках. Якісному вихованню сприяють поза класні виховні заходи.

Завдання педагогічного колективу: допомогти випускникам правильно обрати професію свого майбутнього життя, врахувати не тільки бажання учня, але й вимоги до професії.

З цією метою, починаючи з 5-го класу проводиться анкетування учнів профорієнтаційної направленості. Для 9-х класів проводиться анкетування з метою виявлення нахилів до тієї чи іншої' галузі науки; зустрічі з ведучими спеціалістами районного центру зайнятості, соціальної служби для дітей, сім'ї та молоді.

Значна увага приділяється співробітництву школи з технікумами, училищами. Проводяться бесіди, зустрічі.

Кількість випускників 9 класу станом на 29.05.17р. - 8 чол.

10. Управлінська діяльність:

Управління школою здійснюється згідно з річним планом роботи, планом внутришкільного контролю та календарних планів учителів-предметників і виховної роботи класних керівників. Така система планування, відпрацьована в школі й заснована на взаємодії всіх ланок, підрозділів та учасників навчально- виховного процесу, забезпечує координацію їхньої діяльності, єдність вимог, контролю та взаємоконтролю в процесі роботи, сприяє досягненню ефективності та. вдосконаленню навчально-виховного процесу й забезпечує планомірний розвиток школи.

У школі в наявності всі нормативно-правові документи, що регламентують діяльність загальноосвітнього навчального закладу. Із підключенням до мережі Інтернет стало можливим користуватися матеріалами сайтів Міністерства освіти і науки України, головного управління освіти, сайтами обласних інститутів післядипломної освіти, інших закладів освіти, що дає можливість учителям і адміністрації оперативно й мобільно використовувати достовірну інформацію, вчасно знайомитися з новими документами і навіть їх проектами.

Контроль — це важлива, складна та об'єктивно необхідна функція управління. У школі ефективність здійснення контролю зумовлює якість реальних і подальше прогнозування бажаних показників розвитку закладу освіти, його навчально-виховного процесу та діяльності всього шкільного колективу. Контроль дозволяє тримати в полі зору управління найважливіші питання школи, своєчасно реагувати на відхилення від норми та на негативні явища, знаходити невикористані резерви, підтримувати оптимально трудову атмосферу в колективі.

Адміністрація використовує різноманітні форми контролю за станом навчально-виховного процесу, передусім такі традиційні, як вивчення викладання стану предметів та виконання навчальних планів і програм, перевірка класних журналів, щоденників тощо. Під час проведення внутрішньо-шкільного контролю за рівнем викладання навчальних предметів директор використовує діагностичні картки аналізу та вивчення стану викладання предметів із використанням комп'ютера. Аналіз результатів внутришкільного контролю знаходить відображення в рішеннях педагогічної ради школи, відповідних наказах по навчальному закладу. Крім контролю за рівнем знань і навчальних досягнень учнів, проводяться систематичні дослідження стану відвідування занять та стану навчальної дисципліни. За результатами моніторингу адміністрація школи приймає певні управлінські рішення щодо конкретних учителів та учнів.

Ураховуючи сучасні реалії, стиль керівництва нашою школою є близьким до демократичного, оскільки більшість рішень приймаються на основі врахування думки колективу й інтересів справи, створюється такий мікроклімат, коли успіхи кожного сприймаються позитивно, ініціатива й самостійність підтримуються, повноваження делегуються. Директор школи в роботі з працівниками дотримується партнерського стилю керівництва. Проблеми спільно обговорюються, виробляються різні варіанти рішення, з них обирається найбільш оптимальний, затверджується і в подальшому реалізується.

Основними формами спілкування є наради, індивідуальні бесіди, інформування. Контроль здійснюється не заради пошуку винних, а задля позитивного кінцевого результату. Завдяки такому стилю керівництва в школі залишається мінімум агресивності, наявне творче вирішення справ; переважають такі методи, як порада, особистий приклад, похвала; ставлення до людей шанобливе, вимогливість поєднується зі справедливістю, спілкування ввічливе, рідко з нотками наказування. Учителям надається більше самостійності, що відповідає їх кваліфікації і характеру роботи, створюються необхідні умови для самореалізації. У кожному зі своїх підлеглих директор має бачити насамперед особистість у всьому розмаїтті її людських якостей і властивостей.

 

Дякую за увагу!